DOPPLER

Celou knížku jsem měla přečtenou za jediný večer, je krátká, zábavná, a odsejpá. První část knihy Erlenda Loe jsem si vyloženě užívala, říkala jsem si dokonce, že jde o odlehčenou verzi Amisova Šťastného Jima (za což se nyní Amisovi omlouvám). U scény, kdy se na Dopplera a jeho kamaráda, kterým je losí tele Bongo, zřítí stan, jsem se ale zasmála naposledy. Od té doby to šlo s knížkou z kopce a jakkoliv jsem se zpočátku těšila na další pokračování Dopplerových příběhů, tak vím, že už od autora další knihu neotevřu. Z knížky se stalo pouhé přihlouplé žvanění a snaha o vtip za každou cenu, něco jako náš komik Náhlovský :)
Je to škoda a podle mého názoru promarněný potenciál, kniha má dobře našlápnuto, je vtipná a praštěná tím správným způsobem.
Doppler ale říká spoustu věcí, se kterými musím souhlasit. Například: Televize je esencí toho, co na lidech nemám rád.


4 komentáře:

  1. To, čo čítam rada prekladám humornou literatúrou a tej je ako šafránu. Takže som sa tiež dala zlákať touto útlou knižkou a došlo k obdobnému sklamaniu. Na budúce snáď budeme mať obe šťastnejšiu ruku pri voľbe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to nevzdávám a zrovna čtu Stopařova průvodce Galaxií a zatím nejsem nikterak nadšená, humor je příliš třeskutý. Ale uvidíme, dám tomu ještě šanci :)

      Vymazat
  2. Děkuju za tip, to vypadá jako něco, co bych si ráda přečetla! Pohledám, najdu a přečtu :) Krásný adventní čas, Evo :)

    OdpovědětVymazat